Bejelentkezés

BEJELENTKEZÉS

Felhasználói név
Jelszó
Remember Me
COVID-Menedzsment
Gyorsan változó, kiszámíthatatlan körülmények

Mentsük, ami menthető! A változás már nem egy egyszeri, nagyszabású esemény, hanem folyamatosan jelen van. A gazdaság végérvényesen átalakult, és gyorsan változó, komplex, kiszámíthatatlan rendszerré vált, ahol a korábbi, bevált módszerek nem működnek, helyettük új, korábban még sosem próbált megoldások vezethetnek sikerre. Ehhez a cégeknek és így a munkahelyeknek is alkalmazkodniuk kell, különben lemaradnak és nem lesznek képesek megfelelni az újonnan született igényeknek, az állandóan átalakuló hirtelen változó, kiszámíthatatlan, bonyolult és bizonytalan környezetnek. A vezetőktől másfajta vezetést, a munkatársaktól másfajta hozzáállást és együttműködést kíván.

MEGOLDÁSOK
covid menedzsment

Vezetés a COVID-19 idején

  • Kockázati faktorok és különböző lehetséges kimenetek azonosítása,
  • Lehetséges (negatív) forgatókönyvek felállítása, előrejelzések frissítése,
  • Finanszírozás rendelkezésre állása, elérhetőek és/vagy reálisak-e az üzleti tervek-Hitelezési kockázatok felülvizsgálata, veszteségek számítás és állami támogatások, pályázatok felkutatása,
  • Produktivitás fenntartása - erős irányítás megteremtése, átképzések, áthelyezések, kihelyezés,
  • Agilitás: rugalmasság, tettrekészség, gyors reagálás, hatékonyság,
  • Válságkezelés megoldás-fókusszal
  • Paradigmaváltás elősegítése
  • Katasztrófa fizetések
  • Virtuális működés – expressz diagnózis

A helyzettel való megküzdés támogatása

  • Önszabályozás
  • Extra kihívások kezelése – változást irányító csapat létrehozása
  • Megoldásközpontú gondolkodás - a legnehezebb helyzetekből is a lehető legjobbat tudjuk kihozni
  • Munkavállalók támogatása- alkalmazottak felkészítése, motiválása + teljesítmény fenntartása COVID idején
  • Virtuális jelenlét - rugalmasság megteremtése, fejlesztése
  • Robotizáció felgyorsítása
  • Rövid távú sikerek megtervezése és elérése
  • A fejlődés konszolidációja, a változás céljainak megvalósítása
  • Az új szemléletmód intézményesítése – jövőkép és stratégia kidolgozása

Virtuális Hatékonyság

  • Hatékony home office – együttműködés elősegítése a virtuális térben
  • Virtuális csapatok vezetése
  • Pojektmenedzsment a virtuális térben
  • Tudásmegosztás az online térben – gyors és hatékony folyamatkidolgozás
  • Generációs problémák kiküszöbölése

Hatékony kapcsolat- és ügyfél menedzsment

  • Belső és külső információs részleg kialakítása
  • Teljes körű ügyféltámogatás
  • Ügyfélkezelés és értékesítés a bizonytalanság idején
  • Verbalitás előtérbe kerülése
  • Kulcsember jelentősége

Copyright © 2017. M&A World Support Center - Hofmann Ltd.                  www.covidmenedzsment.hu                    info@covidmenedzsment.hu                   Általános & Adatvédelmi Szabályzat